Što je #IspodPovršine otkriva kampanja Hrvatskog psihijatrijskog društva

Depresija

Čak 1 od 10 osoba u Hrvatskoj pati od depresije, pokazuju istraživanja, međutim rijetki ju prepoznaju. Kako bi osvijestili javnost o problemu depresije i potaknuli oboljele na liječenje, Hrvatsko psihijatrijsko društvo pokrenulo je kampanju #IspodPovršine.

Kreativni koncept kampanje temelji se na činjenici da osobe koje pate od depresije to često uspješno skrivaju od okoline, trudeći se živjeti kao da bolesti nema, što može dovesti do sve težih posljedica po zdravlje. Depresivne osobe samo su naizgled sabrane, dok ispod površine skrivaju bujicu teških emocija.

Kampanja promovira mrežne stranice ispodpovrsine.hr putem kojih je moguće potražiti pomoć za sebe i svoje bližnje. Rano otkrivanje i terapija skraćuju oporavak s 2 godine na samo 2 mjeseca.

Uz Hrvatsko psihijatrijsko društvo kao nositelja, kampanja je realizirana uz pomoć brojnih drugih institucija i organizacija: Hrvatsko društvo za afektivne poremećaje HLZ, Hrvatsko društvo za neurostimulaciju mozga HLZ, Udruga “Zajedno”, Klinike psihijatrijske ustanove i odjeli psihijatrije RH. Pokrovitelji su Hrvatski liječnički zbor, Hrvatska liječnička komora i Grad Zagreb.

Članak uređen:

Ocjenite članak

5 / 5   1

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Što je #IspodPovršine otkriva kampanja Hrvatskog psihijatrijskog društva

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.