Šest pogrešaka koje činite prilikom mršavljenja

zdravo mršavljenje

Uvijek ima mjesta za napredak kada govorimo o prehrambenim navikama.

Donosimo vam listu najčešćih pogrešaka koje ljudi čine u procesu gubitka kilograma, a da toga nisu ni svjesni.

Pogreška broj 1: Jedete isključivo omlet od bjelanjaka

Bjelanjcima nedostaje hranjivih tvari koje nalazimo u žumanjku. Žumanjak sadrži antioksidanse, vitamin B i A, željezo, selen, fosfor i druge vrijedne sastojke. Brojne studije su pokazale da kolesterol iz jaja ne utječe na razinu kolesterola u krvi, stoga sljedeći puta kad budete spremali omlet ubacite i žumanjak na tavu.

Pogreška broj 2: Jedete doručak bogat ugljikohidratima

Doručak koji obiluje ugljikohidratima podiže razinu inzulina i povećava glad u kasnijim satima. Jedna od najzdravijih opcija za doručak su omlet (sa žumanjkom) ili smoothie s raznim voćem i povrćem.

Pogreška broj 3: Kupujete proizvode bez glutena

Hrana bez glutena koja se nalazi na policama trgovina i dalje može sadržavati niz drugih štetnih tvari (šećeri, masti, aditivi…). Pripazite na sastojke i pažljivo čitajte deklaraciju pri kupnji takvih proizvoda.

Pogreška broj 4: Pijete „prirodne“ sokove

Sigurno ste ponosi kad naručite prirodni sok u kafiću, no trebate znati da takva pića mogu imati preko 50 grama šećera, što je više od gaziranih pića. Zapamtite, šećer je šećer, čak i ako je fruktoza (prirodni šećer iz voća). Ako već želite sok, odaberite onaj od zelene jabuke ili limunadu jer sadrži manje šečera od sokova napravljenih od lubenice i ananasa.

mrsavljenje-prirodni-sokovi

Pogreška broj 5: Koristite zamjene za maslac

Konzumiranje maslaca je puno bolja opcija od margarina. Zamjene za maslac nisu prava hrana. Margarin je zapravo modificirano biljno ulje s dodanim bojilima i okusima. Maslac sadrži vitamine A, K2,D i E. Odaberice maslac jer je zdraviji i bogatiji hranjivim tvarima neophodnim za funkcioniranje organizma.

Pogreška broj 6: Jedete mliječne proizvode s nižim udjelom masti

Mislite da si činite uslugu ako pijete mlijeko s manje masnoća? Zapravo si činite veliku štetu. Light mlijeko ima jako malo za ponuditi jer mu nedostaju masnoće koje bi apsorbirale kalcij i vitamin A i D.

Članak uređen:

Saznajte više o zdravom mršavljenju u sljedećim tekstovima:

Saznajte više o vježbanju u sljedećim tekstovima:

Ocjenite članak

3.86 / 5   7

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Šest pogrešaka koje činite prilikom mršavljenja

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.