Djeca koja doručkuju su uspješnija u školi
- Budite prvi i komentirajte!
- 1 min čitanja

Nova studija pruža dosad najjači dokaz o vezi između kvalitete doručka i uspjeha u školi.
Stručnjaci javnog zdravstva Sveučilišta u Cardiffu uspoređivali su prehrambene navike 5000 djece u dobi 9-11 godina iz više od 100 osnovnih škola i uspoređivali ih s uspjehom u školi.
Nedvojbeno je utvrđeno da djeca koja konzumiraju doručak, a osobito ona koja kvalitetnije doručkuju, postižu više rezultate u nastavi. Njihovi izgledi za postizanje natprosječnog obrazovnog uspjeha su do dvostruko veći u usporedbi s onima koji ne doručkuju.

Iako je dobro poznata veza jutarnjeg obroka s općim zdravstvenim stanjem i mogućnošću koncentracije te kognitivnim funkcijama, značaj ovog istraživanja leži u činjenici da je to do sada najjači dokaz veze prehrambenog ponašanja i uspjeha u školi.
Chris Bonell, profesor sociologije i socijalne politike na University College London Institute of Education, pozdravio je rezultate istraživanja i naglasio da se škole moraju brinuti za zdravlje i obrazovanje kao komplementarne, a ne kompetitivne prioritete.
Uvođenje doručka u školama, ili poticanje njegove konzumacije kod kuće, može predstavljati važan mehanizam jačanja obrazovnih učinaka nastave.
Vaši komentari
Komentare nagrađujemo.
Djeca koja doručkuju su uspješnija u školi
Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.
Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.
Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.
Što je poželjno:
Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.