Problematična koža u odrasloj dobi nije rijetkost – La Roche-Posay u borbi s tim problemima pomaže novim Effaclar serumom

Effaclar Ultra koncentrirani serum

La Roche-Posay, vodeći dermatološki brend za njegu osjetljive kože, predstavlja svoj prvi serum posebno osmišljen za kožu sklonu nepravilnostima kod odraslih, s komplementarnim djelovanjem kiselina za piling i umirujućih sastojaka. Novi Effaclar Ultra koncentrirani serum djeluje odmah, uz vidljiva poboljšanja kože već od jutra poslije prvog nanošenja.¹

Istraživanje koje je La Roche-Posay nedavno proveo među ženama u Hrvatskoj u suradnji s agencijom Hendal² pokazalo je, suprotno mišljenju da su akne isključivo problem adolescentske dobi, da se s tim problemom 31% žena susreće i u dobi od 20 do 40 godina. Visokih 90% ispitanica obuhvaćenih istraživanjem izjasnilo se da im ta pojava akni u odrasloj dobi utječe na samopouzdanje, a čak 76% žena smatra da akne mogu negativno utjecati i na prihvaćenost žena u društvu. 

Da pojava akni narušava sliku o vlastitom tijelu, potvrdila je i psihologinja dr. sc. Vanja Putarek. “S obzirom na to da su akne obično lako vidljive na licu, može se stvoriti osjećaj srama i osoba s problematičnom kožom tada negativno procjenjuje ljepotu svojeg lica, ali često posljedično i cijelog tijela. Rad na mentalnom zdravlju osoba s aknama vrlo je važan kako bi one imale bolju kvalitetu života te kako bi se tijelo lakše izborilo s aknama”, upozorava psihologinja dr. sc. Putarek.

K tome, žene s kožom sklonom nepravilnostima imaju različita očekivanja u pogledu teksture proizvoda koje upotrebljavaju, u odnosu na tinejdžere. Uz bubuljice i mitesere, veliki problem su im i mrlje od akni koje uglavnom nastaju zbog nepridržavanja dermatoloških uputa i previše agresivnih kozmetičkih proizvoda, kao što je primjerice mehanički piling.

Izuzetno efikasan u borbi protiv nepravilnosti i starenja kože

Effaclar Ultra serum
Foto: La Roche-Posay

Effaclar Ultra koncentrirani serum vidljivo djeluje na izgled kože, što potvrđuje 78% korisnica koje su u samostalnom ispitivanju izjavile da njihova koža izgleda glađe, a tekstura kože je bolja već od prvog jutra.³ Visoka efikasnost i vidljivi rezultati seruma jednako su impresivni i poslije četiri tjedna primjene na bubuljice (-45%), mitesere (-20%) i tragove na koži (-49%). 

Effaclar serum dokazano djeluje na sprječavanje ponovnog pojavljivanja nesavršenosti kože i nakon prestanka primjene.⁴

Osim toga, serum je pokazao obećavajuće rezultate protiv znakova starenja kože, pri čemu je 92% žena u korisničkom ispitivanju primijetilo smanjivanje sitnih linija. To je zahvaljujući formuli koja uključuje glikolnu kiselinu, neprocjenjivo koristan sastojak u njezi kože protiv starenja.

Tajna je u dobitnoj kombinaciji aktivnih sastojaka

Effaclar serum
Foto: La Roche-Posay

Za najbolji efekt na koži sklonoj aknama u odrasloj dobi, Effaclar Ultra koncentrirani serum sadrži kombinaciju aktivnih sastojaka u visokim koncentracijama koji djeluju kao piling i umiruju kožu:

  • LHA (0,45%): derivat salicilne kiseline za nježni piling površinskog sloja kože kojim se uklanjaju mrtve ćelije kože.
  • Salicilna kiselina (1,5%): dobivena prirodnim putem iz biljaka i voća, prodire duboko u epidermis, kako bi očistila bore i spriječila nakupljanje sebuma.
  • Glikolna kiselina (3,5%): dobivena prirodnim putem iz nekoliko vrsta šećerne trske, potiče obnavljanje kože, povećava blistavost i kožu čini čišćom uz vidljivi efekt na ožiljke.
  • Niacinamid (2%): prirodno se nalazi u ljudskom tijelu, poznat i kao vitamin B3, ojačava kožnu barijeru te smanjuje izgled pora i tamnih mrlja.
  • Termalna voda La Roche-Posay (2%): umiruje kožu i smanjuje osjećaj neugode.

Prema provedenom istraživanju, zategnutost, suhoća ili ljuštenje kože je drugi dio problema s kojim se susrelo 70% ispitanica. Novi Effaclar serum, osim što je dokazano efikasan, dobro se podnosi i ugodne je teksture: 100% korisnica slaže se da koži daje ugodan osjećaj, 98% smatra da je nježan za kožu, a 97% smatra da koži pruža bolji osjećaj.⁵

Effaclar koncentrirani serum dostupan je u svim ljekarnama po preporučenoj maloprodajnoj cijeni od 235,69 kn za bočicu od 30 ml.

O BRENDU LA ROCHE-POSAY

La Roche-Posay preporučuje 90.000 dermatologa širom svijeta⁶, a njegova misija je da pruži bolji život osobama s osjetljivom kožom. Brend La Roche-Posay osnovao je farmaceut 1975. godine, a sada je prisutan u više od 60 zemalja. Nudi jedinstvenu liniju proizvoda za dnevnu njegu svih tipova kože i promovira dobre prakse njege kože koje su prilagođene svim kožnim problemima.

Članak uređen:

Opaske:

  1. Samoprocjena kože 107 žena, poslije prvog jutra.  
  2. Cilj istraživanja je bio ispitati učestalost pojave akni među ženama te eventualne psihičke i fizičke posljedice koje uzorkuje ta pojava, provedeno je u Hrvatskoj u rujnu 2020. godine na uzorku od 200 žena.
  3. Samoprocjena kože 107 žena, poslije prvog jutra. 
  4. Ispitivanje na 51 osobi. Rezultati poslije 4 tjedna upotrebe, primjena jednom dnevno; broj nepravilnosti prema procjeni dermatologa.
  5. Samoprocjena kože 107 žena, nakon prvog jutra.
  6. Anketa o dermokozmetičkom tržištu koju su među dermatolozima u 62 zemlje proveli IQVIA i drugi partneri (Ipsos, TNS) u razdoblju od rujna 2017. do kolovoza 2018.

Ocijenite članak

0 / 5   0

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Problematična koža u odrasloj dobi nije rijetkost – La Roche-Posay u borbi s tim problemima pomaže novim Effaclar serumom

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.