Kultni američki brend za njegu kože CeraVe napokon u Hrvatskoj

Cerave proizvodi za lice

Kultni američki, dermokozmetički brend CeraVe, s proizvodima za njegu kože razvijenim u suradnji s dermatolozima, od sada je dostupan i u Hrvatskoj. Riječ je o liniji proizvoda s jednostavnim, klinički ispitanim formulama koje uključuju samo sastojke koji su nužni kako bi koža bila njegovana i zaštićena od vanjskih utjecaja. Upravo zbog toga CeraVe proizvodi ne sadrže dodane mirise i alergene koji mogu iritirati kožu ili izazvati alergije.

Cerave proizvodi za lice i tijelo
Foto: PR

CeraVe je nastao 2005. godine, a sam naziv ovog brzorastućeg brenda najbolje opisuje zbog čega je toliko popularan među svojim poklonicima kojih je samo na području SAD-a preko 10 milijuna. „Cera“ u njegovu nazivu odnosi se na tri vrste ceramida koje se nalaze u CeraVe proizvodima i pomažu održavanju elastičnosti te obnovi prirodne barijere naše kože, dok „Ve“ sugerira da se radi o MVE tehnologiji, odnosno dužem vremenskom otpuštanju nutrijenata u kožu i cjelodnevnoj hidrataciji. S proizvodima koji sadrže esencijalne ceramide identične koži kultni brend CeraVe prvi je izbor u SAD-u za sve osobe s problemima suhe i osjetljive kože, i to posljednjih 13 godina.

„Specifičnost brenda CeraVe je što ima čvrstu dermatološku pozadinu, razvijen je od strane dermatologa i s dermatolozima. Uz to, njegova važna karakteristika je iznimna učinkovitost ali i vrlo pristupačan cjenovni rang kada govorimo o dermokozmetičkim proizvodima. CeraVe spada u kategoriju koju nazivamo „mass medical“ te predstavlja prvi takav brend u našem portfelju. Upravo su to razlozi dolaska i na ova naša tržišta. Uvjereni smo u uspjeh“, izjavio je Kristijan Božić, Marketing direktor Cerave & La Roche-Posay.

Ceramidi i MVE tehnologija

Ceramidi su prirodno prisutni u ljudskoj koži i imaju važnu ulogu u održavanju njene elastičnosti na način da pomažu u održavanju kožne barijere formirajući zaštitni sloj koji smanjuje gubitak vlage i štiti od različitih oštećenja. Kad su razine ceramida niske, kožna barijera je oslabljena, što za posljedicu ima suhu i nadraženu kožu. No, adekvatnom njegom CeraVe proizvodima moguće je „nadoknaditi“ s godinama izgubljene ceramide te osnažiti kožnu barijeru. MVE tehnologija s druge strane omogućuje kontrolirano otpuštanje hidratantnih sastojaka tijekom 24 sata što  pruža cjelodnevnu hidrataciju kože i kontinuiranu zaštitu kožne barijere.

Njegom kože pripravcima bogatim lipidima oporavit ćemo oštećenu kožnu barijeru, što je osnova liječenja suhe kože i brojnih bolesti u podlozi kojih je oštećena kožna barijera. Upravo su ceramidi ključni za njezinu normalnu funkciju, jer im je uloga pojačanje lipidnih lamela, a time i nepropusnosti kožne barijere. Što se tiče MVE tehnologije, ona predstavlja sustav koji se sastoji od niza koncentričnih slojeva nalik ovojnicama luka koji mogu zarobiti i zadržati sastojke poput ceramida i masnih kiselina te ih vremenski oslobađati u više faza hidratacije. Tijekom 24 sata slojevi se polagano jedan za drugim otapaju pomažući u obnavljanju prirodnih ceramida kože, održavanju vlage do 24 sata i obnavljanju kožne barijere cijeli dan“, ističe doc. dr. sc. Suzana Ožanić Bulić, dr. med. spec. dermatovenerologije.

CeraVe proizvodi
Foto: PR

CeraVe linija proizvoda

Među dermatolozima koji su razvili brend je i Tom Allison s više od 20 godina iskustva u dermatologiji i njezi kože. CeraVe linija sastoji se od hidratantne emulzije i gela za čišćenje lica, hidratantne kreme i losiona te hidratantne njege sa zaštitnim faktorom od UVA i UVB zračenja. Posebno valja istaknuti i najprodavaniji CeraVe proizvod – laganu, nemasnu i brzo upijajuću dnevnu hidratantnu kremu Daily Moisturizing Cream koja sadrži i hijaluronsku kiselinu. Pogodna je za osjetljivu kožu, ne sadrži ulja i mirise te pomaže koži zadržati vlagu, poboljšavajući njezin izgled i osjećaj.

Brend je nastao u suradnji s dermatolozima s ciljem rješavanja problema kožne barijere. Bilo da je riječ o ekcemu kože, suhoj koži ili aknama, u svim je tim slučajevima kompromitirana upravo barijera kože. Pri tome su ceramidi ključna komponenta njezine lipidne barijere. Tako je zapravo i nastao brend CeraVe koji kombinira ceramide s MVE tehnologijom koji zajedno vraćaju ravnotežu kožnoj barijeri. Danas tako CeraVe proizvodi pomažu milijunima ljudi s kožnim problemima diljem svijeta“, kazao je John Reed, General Manager US & Global CeraVe Skincare.

CeraVe, proizvodi jednog od najbrže rastućih brendova dermokozmetike u svijetu dostupni su već sada u odabranim partner ljekarnama diljem Hrvatske te kod lokalnih online partnera Moja ljekarna, Ljekarna online, Eljekarna24 i Beauty Pharmacy.

CeraVe linija proizvoda
Foto: PR

Lista CeraVe proizvoda dostupnih u Hrvatskoj:

  • Hidratantni losion, 236 ml – 86,63 HRK
  • Hidratantni losion, 473 ml – 105,46 HRK
  • Hidratantna krema, 177 ml – 75,24 HRK
  • Hidratantna krema, 340 ml – 105,46 HRK
  • Hidratantna njega za lice SPF 25, 52 ml – 94,09 HRK
  • Hidratantna njega za lice, 52 ml – 94,09 HRK
  • Hidratantna emulzija za čišćenje, 236 ml – 60,19 HRK
  • Hidratantna emulzija za čišćenje, 473 ml – 82,83 HRK
  • Pjenušavi gel za čišćenje, 236 ml – 71,58 HRK
  • Pjenušavi gel za čišćenje, 473 ml – 101,68 HRK
  • Obnavljajuća krema za ruke, 50 ml – 37,68 HRK
  • SA obnavljajuća krema za stopala, 88 ml – 63,99 HRK

Članak uređen:

Ocjenite članak

0 / 5   0

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Kultni američki brend za njegu kože CeraVe napokon u Hrvatskoj

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.