Trening u uredu by Motus Melior: Vježba za istezanje kralježnice

trening u uredu

Vitalnost kralježnice je važna za cjelokupno zdravlje organizma i dugovječnost. Bez obzira na uzroke bolnih leđa, u mnogim se slučajevima bol i napetost mogu znatno umanjiti najjednostavnijim opuštanjem leđa i istezanjem mišića uz kralježnicu. Bol u leđima također može biti povezana i sa stresom s kojim se u velikoj mjeri suočavamo u poslovnom i privatnom životu. Zato djelujte odmah, dok ne bude prekasno.

Vježba za opuštanje i istezanje kralježnice

Slijedi primjer vježbe kojom ćete istegnuti i opustiti kralježnicu, s posebnim naglaskom na rasterećenje donjeg dijela leđa:

  • udobno sjednite na stolac i odmaknite se od naslona
  • postavite noge malo šire od širine kukova tako da vam koljena gledaju u smjeru stopala
  • spustite trup tako da vam ruke i glava slobodno vise, a kralježnica zadržava C poziciju
  • dišite polagano tako da zrak ulazi u trbuh i osjetite težinu ruku
  • zadržite taj položaj pola minute, zatim se polako uspravite do sjeda i ponovite par puta

Istezanje-kraljeznice

Pokušajte izvoditi ovaj pokret nekoliko puta dnevno tijekom radnog dana ili kada god osjećate napetost u vratu ili leđima.

Dijagnostički sustav za otkrivanje uzroka nastanka križobolje

Ukoliko imate ozbiljnijih problema s leđima ili vratom, nemojte trpiti bol, jer se problem može riješiti. Stručnjaci sportskog i rehabilitacijskog centra Motus Melior razvili su novi dijagnostički sustav za neinvazivnu procjenu čimbenika rizika nastanka križoboljeTo je jedinstven sustav koji računalno bilježi pokretljivost kralježnice, tjelesno držanje, aktivaciju površinskih i dubinskih mišića trupa te jakost i mišićnu izdržljivost glavnih grupa mišića trupa i zdjelice.

Nazovite nas i rezervirajte konzultacije s prof.dr.sc. Goranom Markovićem na broj telefona 01-5802-031 ili emailom na [email protected].

Članak uređen:

Ocijenite članak

5 / 5   1

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Trening u uredu by Motus Melior: Vježba za istezanje kralježnice

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.