Sto ponavljanja za čvrstu stražnjicu

Šest vježbi, ukupno 100 ponavljanja, sve usmjereno na vašu stražnjicu. Trening je intenzivan, ali se isplati. Ako vam je ovo prelagano, napravite još 100 ponavljanja!

Čučanj-skok: Napravite 20 ponavljanja

Stanite uspravno, spustite se u čučanj i zatim vertikalno skočite u zrak.

Čučanj

Mrtvo dizanje: Napravite 10 ponavljanja (koristite bučice kao dodatno opterećenje)

Od svih vježbi za povećanje snage, ovo je vježba koja angažira sve mišiće! Prije izvođenja dobro proučite pravilnu tehniku, jer vrlo lako se možete ozlijediti!

Mrtvo dizanje

Sumo čučanj: Napravite 20 ponavljanja

Raskorak treba biti širi od ramena, a koljena i nožni prsti okrenuti prema “van”.

Sumo čučanj

Cijeli trening pogledajte na portalu Ultrafit.hr

Članak uređen:

Saznajte više o zdravom mršavljenju u sljedećim tekstovima:

Ocjenite članak

5 / 5   1

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Sto ponavljanja za čvrstu stražnjicu

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.