Skinite kilograme nakupljene tijekom blagdana

zdravo mršavljenje

Nakupili ste nekoliko kilograma viška tokom blagdana? Nema veze, malo je onih koji nisu. Već u listopadu padaju u vodu treninzi i voćne salate, vrijeme plaža i bikinija je daleko iza nas, a studeni kuca na vrata, sivilo preuzima prevlast i napokon eto ga, dugo očekivani prosinac, kada su kolačići obavezni dio svake kućne radinosti, a na vama je samo da odlučite da li ih bolje priprema mama, tetka, baka ili vi sami, degustirajući svaki, naravno. Napravili ste zalihu kolačića, a najčešća vježba bila je onih nekoliko koraka od tv-a do frižidera i nazad. Ali prosinac je zatvorio svoje blagdanske stranice i vrijeme je da svi zajedno ubacimo u brzinu i vratimo svoju liniju prije ljeta, jer ono je bliže nego što se čini, a vježbe koje smo odabrali za vas idealne su upravo za to!

Prednja loža

vjezbe

Stanite uspravno sa stopalima u širini ramena, a ruke položite na bokove (A). Napravite korak naprijed s desnom nogom i polako spuštajte  tijelo prema podu tako da desno koljeno bude savijeno 90 stupnjeva  i paralelno s podom (B). Vratite se u početni položaj te isto ponovite sa lijevom nogom. To je jedan set vježbi, preporuča se izvođenje 8-10 ponavljanja u jednom treningu.

Čučanj u skoku

cucnjevi

Stanite uspravno sa stopalima u širini ramena, prsti prema naprijed, prste lagano stavite iza ​​ iza uha i i ispružite produljiti laktove na obje strane (A). Savinite koljena u čučanj (B), a zatim se iznenadno odrazite od podloge u skok  visoko koliko možete (C).  Nakon skoka vratite se u položaj čučnja te ponovite vježbu 8 puta.

Sklekovi

sklekovi

Postavite tijelo u položaj za sklekove,  s nogama u širini ramena, a ruke malo van širine ramenima, trup mora biti paralelno s podom (A). Vaše tijelo bi trebalo formirati ravnu liniju od glave do pete. Spuštajte tijelo prema podu a da težište budu ruke, ramena i prsa (B). Napravite kratku pauzu i izdah te vratite tijelo u početni položaj što je brže moguće. Ponovite vježbu 8 puta.

Čučanj i potisak

cucanj i potisak

S rukama uz tijelo sa svake  strane, noge postavite tako da budu u širini ramena. (A). U jednom pokretu savijte koljena i stavite dlanove na pod sa svake strane noge (B). Sada težinu tijela prebacite na dlanove te napravite izbačaj nogama unazad kao u položaju za izvođenje sklekova (C). Vratite se natrag u čučanj te napravite 8 ponavljanja.

Široki čučanj

siroki cucanj

Stanite raširenih nogu u razmaku  oko 40-50cm, stopalo, odnosno, nožne prste usmjerite prema van, a  ruke položite na bokove (A). Gurnite kukove unazad i spustite tijelo dok bedra ne budu paralelna s podom (B). Napravite pauzu za udah te se polako vratite u početni položaj. To je jedno ponavljanje, napravite ih 10.

Raskorak u skoku

raskorak_skok

Stanite s nogama u širini ramena, a ruke položite sa strane uz bokove (A). Istodobno podignite ruke  iznad glave  i u skoku raširite noge 10-20 cm više od širine ramena, na vršcima prstiju (B ). Bez zadrške, ponovite pokret. Vježbu izvodite 12 puta u jednom treningu.

Slovo T

vjezbe

Postavite tijelo u položaj za sklekove. Oslonite se na lijevu ruku te torzo rotirajte u stranu, a desnu ruku usmjerite prema gore, tako da vaše tijelo čini slovo T; vaša desna noga sada bi trebao biti na vrhu  lijeve. Pauza od tri sekunde, a zatim se vratite u početni položaj i ponovite na drugoj strani. To je jedan ponavljanje, napravite ih 5 u jednom treningu.

Rotacije

vjezbe

Sjednite na pod s nogama ispred vas, koljena savijena, a pete podignite nekoliko centimetara u zrak; sjednite pod kutem od 45 stupnjeva i ispružite ruke ravno ispred prsa (A). Polako okrenite ​​torzo u desnu stranu (B), napravite kratku pauzu, a zatim okrenite torzo ulijevo (C). To je jedno ponavljanje, napravite ih 8 u jednom treningu.

Članak uređen:

Ocijenite članak

5 / 5   1

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Skinite kilograme nakupljene tijekom blagdana

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.