Kofein – moćan saveznik u vježbanju

kofein za vježbanje

U novoj studiji objavljenoj u časopisu The Journal of Sports Medicine and Physical Fitness, brazilski znanstvenici su tražili od 14 muškaraca da vježba sa i bez kofeina. Muškarci su dobili nešto više od 5 miligrama kofeina po kilogramu tjelesne težine (oko 2 šalice).

Jedan sat kasnije, sudionici istraživanja su trebali izvesti tri seta bench pressa i leg pressa te su morali izvesti što veći broj ponavljanja.

kofein za vježbanje

U danima kad su prije treninga ispijali kavu, muškarci su bili spremniji za trening. Rezultati su pokazali da su pod utjecajem kofeina odrađivali 11.6 posto više ponavljanja na bench pressu i 19.1 posto više ponavljanja na leg pressu u odnosu na dane kad su trenirali bez unosa kofeina.

Bilo da radite kardio trening ili trening snage, kofein može pomoći.

Autor studije Lucas Guimarães Ferreira smatra da bi isti rezultati bili i da je testiranje provedeno na ženama.

Dakle, ako vas ukusna kava može motivirati i pomoći da vježbate, ispijte svoju šalicu ovog napitka ili potražite suplemente na bazi kofeina koji vam mogu pomoći da ubrzate proces mršavljenja i povećate razinu energije prilikom vježbanja.

Članak uređen:

Saznajte više o vježbanju u sljedećim tekstovima:

Ocjenite članak

5 / 5   1

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Vezani pojmovi: kofein vježbanje, 

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Kofein – moćan saveznik u vježbanju

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje