10 laži o mršavljenju

zdravo mršavljenje

Tijekom procesa mršavljenja sigurno ste naišli na niz savjeta i preporuka koji su često kontradiktorni.

Poznata trenerica Ashley Borden je napravila top listu fitness laži koje nikako ne bi trebali slušati, niti provoditi.

Izgladnjivanjem do utegnutog tijela

Ako ne unosite u svoje tijelo dovoljno proteina, ugljikohidrata i masti, konačni rezultat će biti mršavo mlohavo tijelo. Takvo tijelo nije privlačno, a izgladnjivanjem ozbiljno ugrožavate svoje zdravlje!

Tijelo treba aminokiseline da izgradi mišićno tkivo, čime se ubrzava metabolizam, zateže koža i dobiva bolja kompozicija tijela. Ako želite snažno i lijepo tijelo, više pazite što jedete, a ne što izbjegavate.

Postavljanje previsokih ciljeva

Iako postavljanje ciljeva zvuči kao dobra ideja, ta strategija može vam se brzo odbiti o glavu. Naime, kad osoba shvati da ne može dostići zadani cilj, odustaje od vježbanja.

Umjesto uzvišenih ciljeva, radije si zadajte male zadatke za koje znate da ih možete ispuniti (npr. da neće propustiti niti jedan trening u sljedeća dva tjedna i slično). Ispunjavanjem tih manjih zadataka osjećat ćete se bolje i dobiti motivaciju za nastavak treniranja.

Fokus vašeg vježbanja je određena tjelesna težina

Njegovanje zdravog načina života je putovanje koje traje cijeli život, a ne kratkotrajna faza. Umjesto da ste usmjereni na gubitak nekoliko kilograma viška, bolje bi bilo da se fokusirate na fizička postignuća, npr. otrčite tri kilometra, naučite neki ples ili se počnite baviti novim sportom.

Odlična stvar za održavanje motivacije je mjerenje. Izmjerite obujam vaših bokova i struka na početku treniranja i nastavite dok god se bavite sportom. Gubitkom kilograma i učvršćivanjem tijela mijenjaju se i naše mjere.

Mršavljenje

Dizanjem utega postat ćete nabildani

Ovo je zabluda u koju još mnogi vjeruju. Ključ za povećanu mišićnu masu je testosteron, a muškarci ga imaju 20 do 30 puta više od žena i zato se kod njih rezultati vide brže. Ako uz kardio treninge kombinirate i treninge snage, ubrzat ćete metabolizam, a s tim i proces mršavljenja.

Voda izaziva nadutost

Tijelo treba vodu jer mu pomaže da eliminira visoke razine natrija. Velike količine natrija nalazimo u brzoj, zapakiranoj i konzerviranoj hrani. Ako vam voda izaziva osjećaj nadutosti, nemojte se brinuti. Vaše tijelo se čisti i uskoro će taj osjećaj nestati, a vi ćete se buditi s ravnim trbuhom svako jutro.

Pročitajte i ostale laži o mršavljenju na portalu Ultrafit by Renata Sopek.

Članak uređen:

Saznajte više o zdravom mršavljenju u sljedećim tekstovima:

Saznajte više o nadutosti u sljedećim tekstovima:

Saznajte više o vježbanju u sljedećim tekstovima:

Saznajte više o zdravoj prehrani u sljedećim tekstovima:

Ocjenite članak

4 / 5   3

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Vezani pojmovi: kako riješiti problem trbuha, 

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

10 laži o mršavljenju

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.